Saturday 16 December 2017

Garmin 510 średnia ruchoma prędkość


Testowanie mojego nowego urządzenia Garmin Edge 500 Testowanie mojego nowego Garmin Edge 500 Jest to zupełnie inna bestia niż Cat Eye, której używałem. To zajmie trochę się przyzwyczaić. Nawet przy użyciu podręcznika online, Im jeszcze trochę mylić tak wiele różnych opcji Im nie wiesz jak się do tego dostać. W trakcie mojej przejażdżki przestaję okresowo i robić przerwy, aby zerwać Powerbara, czasem by przeciekać. Więc nie jestem pewien, czy powinienem przestać timer za każdym razem, gdy zatrzymam się, czy po prostu zostaw to aż do domu. W trakcie przejażdżki mnóstwo fajnych informacji zbierało się, ale ja wciąż nie wiem, co z tym zrobić. Po obiedzie podłączyłem go do laptopa i przesłałem informacje do Garmin Connect. Czas: 03:42:56 Dystans: 70.22 km Wzrost: 1 873 ft Liczba obrotów: 4,183 C Średnia temperatura: 76.4 F Czas: 03:42:56 Czas ruchu: 03:37:03 Czas do przejścia: 04 38 Śr. Prędkość: 18.9 mph Prędkość poruszania się: 19.4 mph Prędkość maksymalna: 36.3 mph Wzrost poziomu wzroku: 1.873 ft Wysokość Przewyższenia: 1.860 ft Min Wysokość: 33 ft Maksymalna Wysokość: 264 ft Śr. Temperatura: 76.4 F Min. Temperatura: 71.6 F Maks. Temperatura: 89.6 F Teraz, został przesłany do firmy Garmin Connect, czy możesz bezpiecznie usunąć z urządzenia Możesz umieścić swoją przejażdżkę lub połączyć link do czarownicy jest cool. Por ejemplo Zawsze używam startu autopause, ustawianie niestandardowej prędkości wydaje się być trochę dziwne z moim Garminem. Znajdziesz ingerencję z grube drzewa, a jeśli jesteś między wysokimi budynkami itp. Czuję się źle, ponieważ nie mogłem być wheelie, dopóki nie spotkałem człowieka bez roweru Yup, który rozpocznie i zatrzyma urządzenie, gdy zaczniesz. Jeśli spojrzysz na ekran, gdy zatrzymasz się, wyświetli się komunikat informujący, że jest on automatycznie przerywający wymianę, a także wtedy, gdy ta opcja jest włączona (ja). Tak, szybkość i śledzenie mogą być nieprawidłowe w miejscach o grubej pokrywie, ścianach kanionów itp. - w zasadzie wszędzie tam, gdzie można zakłócić sygnał GPS. Komercyjne jednostki GPS są tylko takie dokładne (średnio o średniej długości 10-20 stóp), a dane są traktowane dyskretnie (wiele pojedynczych punktów), a nie ciągłe, co wpływa na dane i aktualnie wyświetlane prędkość może trochę opóźnić to, co naprawdę robi. Na większości moich przejażdżek zauważam małe obszary, w których rejestrowana ścieżka wyszła z drogi, ale ogólnie rzecz biorąc, tego rodzaju dane są nieznaczne i dla moich ogólnych potrzeb rowerowych, nie martw się mnie. Myślę, że śledzenie wszystkich tych danych (mam teraz rok danych Garmin i może zacząć porównywać miesiące w 2017 r. Vs 2017 r.) Jest bardzo przydatne, a fakt, że sprawia, że ​​tego rodzaju gromadzenie danych jest tak martwe, za każdą lekką utratę rozdzielczości. Możesz osadzić jazdę lub po link do czarownicy jest cool. Por ejemplo Tak, jedyną rzeczą, jakiej nie lubię w programie Garmin Connect (przynajmniej wtedy, gdy zacząłem ją używać w zeszłym roku) jest to, że nie możesz ukryć swojej lokalizacji startowej. Zaczęło się używać Stravy (6mo), które jest bardzo podobne, ale można ukryć miejsca, w których zatrzymujesz się, więc ludzie nie wiedzą dokładnie, gdzie mieszkasz lub pracujesz. Jestem trochę paranoikiem na takie rzeczy. Ja również rozdrobnić wszystkie moje wpływy pocztowe i sklepowe. Choć ta jazda nie pokazuje, gdzie mieszkam, jeśli ktoś potrzebuje ukradnąć mój rower, muszą obejść roaming 270 funtów bezpieczeństwa, które żyją i jedzą i poop w moim stoczu quotI czułem się źle, ponieważ nie mogłem wheelie, dopóki nie spotkałem człowieka bez rowerów Automatycznie wstrzymaj mniej niż 2 lub 3 mph. Jeśli zauważysz, że prędkość zostanie wyświetlona, ​​gdy stoisz nieruchomo, zakładam, że to dlatego, że satelita porusza się. 3 mph to rozwiązuje. Satelity są zawsze poruszane, ponieważ nie są w geostacjonarnej orbicie. Jest to tylko błąd w obliczonej lokalizacji GPS. Będzie poruszać się w granicach błędu (pomyśl o tym, powiedzmy, że w centrum znajduje się okrąg o długości 10-20 stóp), a ten ruch błędu będzie uważany za poruszony, chyba że posiekasz go poniżej pewnej prędkości. Jeśli masz nawyk wspinaczki na naprawdę naprawdę strome wspinaczki przy 3mph (bez spadania), to chcesz ustawić to nieco niższe. Old La Honda w mniej niż 20 minut Lub możesz obejrzeć film z wyścigu low-key na wzgórzu Welch Creek. Więcej w biketelemetry. Myślę, że mówi Christopher Robin, cytat, że powinniśmy jeść wszystkie nasze przepisy, abyśmy musieli tak wiele nosić. Winnie-the-Pooh, A. A. Milne. Myślę, że byłoby to zły czas, aby wspomnieć, jak często wyjeżdżam na 2-3 godziny jazdy i zapomnij zablokować moje drzwi. To dlatego potrzebujesz kota stróża: używam auto-pauzy, ponieważ mam poprzednika przed 305 laty (na rolkach). Teraz przesyłam do Garmin Connect i widzę średnią prędkość czytania i średnią prędkość poruszania się, ale myślę, że otrzymuję te odczyty z powodu automatycznego wstrzymania. Predunner 305 działa świetnie jak komputer rowerowy i jest bardziej przyjazny dla budżetu w porównaniu do serii 500. Właśnie kupiłam pułapkę Bontragera, aby pasowała do mojego madone i działa świetnie z 305. Jedyną rzeczą niemożliwą do zmierzenia jest wat, co jest dobre dla noob jak ja, ponieważ Im nadal koncentrował się na utrzymaniu kadencji 90 rps na moje przejażdżki. Garmin Edge 510 GPS Review firmy Matt de Neef, edytor CyclingTips Jeśli nie posiadasz urządzenia Garmin Edge 500, prawdopodobnie znasz kogoś, kto to robi. Podobnie jak dźwięki jeźdźców przycinających się do pedałów, gdy wyłączyły się ze świateł drogowych, dźwięk automatycznego wznowienia Garmin Edge 500 stał się jednym z dźwięków jazdy na gromadzie. I w ciągu ostatnich kilku tygodni próbowaliśmy następcę Edgea 500 Edge 510. Edge 500 był kiedyś GPSem na poziomie wejścia GPS Garmin8217s, ale teraz zostały zastąpione przez Edge 200. Pierwszą rzeczą którą zauważysz podczas ściągania Edge 510 z opakowania jest znacznie większy niż jego poprzednik 8212 o prawie 2 cm dłużej, nieco szerszy, nieco grubszy i cięższy. W rzeczywistości Edge 510 jest niemal wielkością Edge 810 i jej poprzedników. Jeśli znasz profil Edge 500, zauważysz również, że interfejs użytkownika jest nieco inny. Gone to cztery przyciski boczne, aw ich miejsce dwa przyciski na przedniej ścianie (przycisk 8220lap8221 i przycisk 8220startpause8221) oraz przycisk 8220onoff8221 po lewej stronie. To właściwie trochę mnie zajęło, gdy znalazłem przycisk 8220onoff8221, który wysuwał się i nie wyróżnia się (fizycznie lub wizualnie), jak przyciski na krawędzi 500. Edge 510 (środek) jest wyraźnie większy niż 500 (po lewej) i prawie aż 810. Największą zmianę od Edge 500, którą zauważysz po włączeniu jest to, że Edge 510 posiada ekran dotykowy, za pomocą którego można poruszać się po różnych ekranach i menu. I8217 został zepsuty przez ekran dotykowy możliwości iPhone i iPad, ponieważ, zwłaszcza na początku, znalazłem Edge 5108217s ekran dotykowy trudne w użyciu. To didn8217t wydają się zarejestrować moje naciśnięcia przycisków i przesuwając między ekranami wydaje się hit-i-miss. Jest to delikatna równowaga, która mogłaby być trudna dla firmy Garmin, ponieważ trzeba wziąć rękawiczki, palce, temperaturę i czułość. Mówiąc o urządzeniach iDevices, jedna z rzeczy, która sprawia, że ​​te gadżety są takie łatwe i przyjemne, że mogą pracować, to po prostu. Ty don8217t musisz skrzywdzić instrukcjami instruktażowymi lub nauczyć się drzew menu 8212 it8217s łatwo wystarczy, aby wejść i zacząć. I didn8217t miał tyle radości z Edge 5108217s UI 8212 Znalazłem trudno znaleźć element menu, który szukałem w czasach i połączone z temperamental ekran dotykowy i zauważalne opóźnienie podczas przełączania między stronami, doświadczenie użytkownika, czasami, denerwujący. Podłączając urządzenie Garmin 510 do smartfona, możesz uzyskać aktualizacje pogody dostarczone do kierownicy. Garmin Edge 510 ma wiele funkcji, podobnie jak w przypadku każdego urządzenia GPS Garmin, ale I8217m nie przebije ich wszystkich. Jeśli chcesz przeczytać super-wszechstronny przegląd, sprawdź DC Rainmaker8217s dogłębny wysiłek tutaj. Jedynym z największych punktów sprzedaży Garmin Edge 510 jest społeczna funkcja LiveTrack, która została uwzględniona w tej wyrafinowanej reklamie firmy Garmin, która nie była najlepsza. rundy kilka miesięcy wstecz. Koncepcja jest stosunkowo prosta: użyj swojego smartfona do przesyłania danych w czasie rzeczywistym z jazdy, aby przyjaciele, rodziny lub Jonathan Vaughters mogli śledzić Twój postęp. W praktyce oznacza to połączenie smartfona z telefonem Garmin 510 przez Bluetooth, a następnie użycie aplikacji smartfonu Garmin Connect do udostępnienia przejazdu przez e-mail. z tymi, które chcesz śledzić. Po kliknięciu linku w e-mailu, Twoi zwolennicy będą widzieć taki ekran: podczas jazdy, Twoja trasa jest nakładana na mapę jako niebieska linia, a statystyki w czasie rzeczywistym (takie jak szybkość, odległość, wysokość elewacji, i tak dalej) są wyświetlane nad mapą. Sprawdziliśmy tę funkcję tylko krótko, ale wydaje się, że ma ona obietnicę. Jeśli wyruszasz na długą jazdę na pustyni, to byłoby całkiem przydatne dla bliskich, aby móc śledzić postępy, dzięki czemu wiedzą, że jesteś w porządku. Widać, że ta funkcja jest używana przez trenerów do monitorowania wydajności zespołu8217 w czasie rzeczywistym. Ale ma też kilka niedociągnięć. Na początek potrzebujesz odbioru danych, aby LiveTrack działał 8212 nie jest idealny, jeśli chcesz jeździć gdzieś, co nie ma odbioru. There8217s również kwestia baterii telefonu. Jeśli I8217m robi długą jazdę, że chcę, aby ludzie mogli śledzić 8212 w 3 Peaks Challenge, na przykład 8212 I8217m będzie się martwić, że Bluetooth i stałe przesyłanie danych, powiedzmy, 10 godzin będzie ssać moje baterie suche. I w takim przypadku I8217m zrobi bez LiveTrack, aby upewnić się, że I8217ve ma wystarczającą ilość baterii w telefonie, więc mogę zadzwonić, jeśli coś pójdzie nie tak. Drugie pytanie mam to, jak często używałbym tej funkcji. Nie ma wątpliwości, że film promocyjny Garmin sprawia, że ​​LiveTrack wygląda elegancko i seksownie oraz całkiem dobrze się bawią 8212 i może być dla wielu z Was 8212, ale nie mogłem zobaczyć siebie używając tego więcej niż, powiedzmy, raz w miesiącu. Początkowo mieliśmy nadzieję, że LiveTracker będzie mieć możliwość zobaczenia grupy jeźdźców na samochodzie. Częstym problemem z małymi przejażdżkami grzebienia na wzgórzach jest to, że jedna osoba traci kontakt i pojawia się mnóstwo tekstów i telefonów, próbujących zlokalizować go. Gdy połączenie Bluetooth zostanie skonfigurowane, korzystanie z LiveTracker to kawałek ciasta i możesz używać swojego urządzenia mobilnego (Android lub iPhone) do śledzenia swoich kolegów. Jest jednak 30-sekundowe opóźnienie między aktualizacjami lokalizacji, które mogą nie przynieść tego wszystkiego. Możesz użyć swojego urządzenia mobilnego, aby śledzić swoich kolegów za pomocą LiveTracker. Konstruktywne byłoby śledzenie w urządzeniu w następnej iteracji LiveTrack 8212, umożliwiającej sprawdzenie, gdzie współmałżonkowie są dla Ciebie przydatne (na potrzeby śledzenia jednego jeźdźca, który zawsze spóźnia się) i zabawy (podczas rozbicia Twoi koledzy podczas przejażdżki treningowej i patrząc, jak daleko jesteś za sobą). Warto też zauważyć, że Garmin i Strava ściślej współpracują. Znać swój czas i umieścić konkretny odcinek tuż po tym, jak się jeździłeś, byłoby fantastyczną cechą. Ale don8217t się z tym źle 8212 Edge 510 jest nadal świetnym urządzeniem. It8217s dostał wszystkie cechy, które tak wiele osób uwielbia Edge 500 8212 nagrywanie mnóstwa statystyk, możliwość przesyłania i śledzenia kursów, i więcej. I 510 oczywiście ma ulepszenia nad jego poprzednikiem. Na przykład Edge 500 często zajmuje kilka minut, aby uzyskać solidną blokadę satelitarną, pozostawiając wzrok w ekranie 8220Locating Satellites82308221 i pasek postępu, który wydaje się nie mieć wcale żadnego postępu. To opóźnienie nie ma w 510. W rzeczywistości, blokada satelitarna wydaje się zdarzyć niemal natychmiast. Najdłuższy I8217ve musiał czekać, to prawdopodobnie 5 sekund. Są też pewne przydatne opcje ekranu. Kiedy po raz pierwszy użyjesz urządzenia po raz pierwszy, zobaczysz ekran z riderem (lub 8220Virtual Partner8221), który porusza się ze średnią prędkością wybranego przez Ciebie. Ta funkcja może być naprawdę użyteczna, jeśli próbujesz ustawić PB na wspinaczce 8212, tylko ustawić średnią prędkość cienia rider8217s na średnią potrzebę i spróbuj ją dopasować. (Wierzę, że w Edge 500 ma podobną cechę, ale nie jest to styl front-center, jak w Edge 510). I8217ve miał jakieś małe małe bitwy z 20kmh jeździec na moim domu dojeżdżać. Ponieważ przeciętna prędkość jest pobierana przez cały czas, gdy trwa jazda, nie tylko podczas jazdy, tracisz czas na jeźdźcu po cieniu, gdy będziesz trzymał się światła drogowego. Lubię wyobrażać sobie, że mój jeździec cienia stukając z niezmienną prędkością, niezależnie od terenu, dmuchając przez światła drogowe w spokojny 20km, a I8217m niecierpliwie trzymał się w ruchu. Gra, mały przyjacielu. Garmin Edge 510 spowoduje odtworzenie około 300 jednostek podstawowej i zbliżenie do 400, jeśli chcesz uzyskać 8220Performance Bundle8221, z monitorem tętna i czujnikiem prędkości. Jeśli masz już Edge 500, uaktualnienie do modelu 510 sprawi, że LiveTracker, większy ekran kolorowy i wiele innych niższych funkcji. Czy warto uaktualnić, jeśli masz już Edge 500 w dobrym stanie Prawdopodobnie nie. Czy 510 warto kupić, jeśli you8217re na rynku nowego GPS zdecydowanie. W najbliższych dniach pojawi się recenzja Garmin Edge 810. Warto przełożony W celu omówienia tego przeglądu w porównaniu z Garmin Edge 510 jest jego poprzednik, Edge 500. Istnieje wiele nowych funkcji i funkcji, o których mówimy, ale czy okazało się, że są użyteczne Tak, nie ma wątpliwości, że firma Garmin czyni niezwykłe urządzenia, które dodały nowego wymiaru naszej jazdy. Jeśli masz już Garmin 500 i nadal jest w dobrym stanie, jego prawdopodobnie nie warto uaktualnić. To, co w istocie docierasz do Edge 510 nad 500 to LiveTrack, który znajduje się na wczesnych etapach czegoś, co może być świetne. Lepsza żywotność baterii Wiele nowych funkcji i funkcji, w tym LiveTrack GPS nabiera satelitów znacznie szybciej, niż poprzednie modele Większy ekran oznacza więcej danych na jednej stronie, ale jest większy z konieczności lepszy z 810 jako opcją. i wiele więcej Rozmiar wzrosła znacznie bliżej Garmin 810 bez włączania map LiveTrack - czy to naprawdę jest przydatne To ma duży potencjał, ale jego nie dość jeszcze Ekran dotykowy wydaje się spóźnić, gdy próbujesz nawigować Nie wcześniej posiadane Garmin, ja że 510 będzie lepszym wyborem niż 500. Wielkim deciderem dla mnie było posiadanie GLONASS oraz GPS. 510 pobiera blokadę satelitarną w ciągu kilku sekund, nawet wychodząc z biura dojazdu do domu. Kolorowy LCD ma swoje wady. Nadal mam stary komputer zamontowany na moim trzpieniu i był czytelny w świcie na długo przed tym, jak Garmin był czytelny bez użycia podświetlenia. Gdzie Garmin spada, jest to, że jego interfejs nie jest intuicyjny, a podręcznik po prostu brakuje niektórych ważnych szczegółów dotyczących konfiguracji urządzenia. Uważałem, że to prawdziwy ból dostosowujący układ ekranu. (Projektanci firmy Garmin powinni dowiedzieć się więcej o interfejsie interfejsu użytkownika). Uwielbiam mocowanie z przodu, tylko, jak zauważyły ​​niektóre recenzje, nie jest to całkiem proste. Trzeba uważać, jak przebija się na drodze kabli hamulcowych. Właściciele lamp oświetleniowych Ay-Up mogą nie być w stanie korzystać z przedniego zamocowania. Znalazłem, że można spojrzeć w dół na komputer bez poruszania głową - świetnie, gdy podążam za kołem. Jeśli użyjesz mocowania przedniego, podczas ustalania nakłuwania, gdy Garmin może uderzyć na ziemię, może nie być w stanie stać na rowerze do góry nogami. Pod względem jakości wydaje się solidnie zbudowany. Lubię wiązadło, które zapewnia rozwiązanie paska i ramienia, aby upewnić się, że nie traci pan tego w wycieku. - Kilka miesięcy temu rozbiłem się na mokry i bardzo gładki kładka. Naprawdę bym był bummed, jeśli coś się luzem i wpadł do wody. Pasek pomaga jako dobrą gwarancję przed tym problemem. Jeśli miałem już 500, nie chciałbym uaktualnić. Będąc nowym członkiem rodziny Edge, myślę, że model 510 jest dobrym wyborem. I039d muszę się zgodzić, nie widzę powodu, aby ulepszyć moją krawędź 500 za pomocą 510, ale tak czy owak. I039m to gadżet kochanek, ale spodziewałem się więcej z funkcji LiveTrack. W końcu to jest prawie bezużyteczne, ale widzę potencjał. Co robię, co nie mówisz dużo, to automatyczne przesyłanie do Garmin Connect. Po prostu chciałbym, żeby to było Strava, które przesłało. Bardzo dobrze zbudowany. Bardzo prosty i przyjazny dla użytkownika. Może dostarczyć więcej danych, niż byś prawdopodobnie kiedykolwiek potrzebował, ale to zabawna zabawa. Do tej pory LiveTrack działał dobrze dla mnie i moi rodzice, którzy żyją osiem godzin dalej, oglądają mnie, jak jeździć w domu. Moim jedynym dwoma prawdziwymi problemami byłoby to, że jest trochę za drogie, a ekran jest mroczny na zewnątrz. Może to zostać usunięte przez zwiększenie jasności ekranu (ale zmniejszenie wydajności akumulatora), a także zmianę ekranów danych w celu wyświetlenia mniej danych, dzięki czemu liczby są większe. Miałem 510 od marca 2017 roku, a w sumie był to bardzo dobry GPS. Żywotność baterii jest naprawdę dobra, przejeżdżam co najmniej 10-12 godzin i zazwyczaj ładuję raz w tygodniu średnio. (Maksymalizuję czas podświetlenia, szybkość przewijania i oba systemy GPS) Jeżdżenie samemu i posiadanie Garmin Connect Livetrack również zapewnia warstwę komfortu dla bliskich w domu. Gdy już jesteś w domu, oszczędzasz jazdę i prześlij do Garmin Connect za pośrednictwem aplikacji telefonicznej, a posiadanie użytkownika quotgarminsyncquot (na Garmin Connect) pozwala automatycznie przełączyć się na Strava. Większość czynności (przejażdżki) przejeżdżają przez Strava w ciągu około 30 minut, czasami szybciej, słodko :-) Jeśli chodzi o konfigurację itp., Będąc moim pierwszym prawdziwym GPSem na rowerze, to trochę potrwało, aby uzyskać jak chcesz, ale fakt, że jest tak konfigurowalny, jest absolutnym błogosławieństwem, prawie dowolnym typem danych, które chcesz na dowolnej stronie, a tylko na pierwszej stronie jest quotmust mieć stronę. Wszystkie inne strony można wyłączyć lub włączyć. Po posortowaniu, działa bardzo dobrze. Stosuję różne profile stron dla różnych typów jazdy, takich jak poręczenie grupowe lub cudzysłowy: - kadencja, próg, hillsquot itp. Budowanie kursu i wyciszanie wirtualnego partnera, dodanie innego elementu do jazdy, jeśli wykonujesz solo. Wystarczy powiedzieć, że było kilka problemów z tym, po pierwsze, czasami nie włączyć prawidłowo po pełnym naładowaniu, co oznacza, że ​​trzeba nacisnąć zarówno siłę, jak i przycisk stopstart, aby ponownie aktywować. Po drugie, usb połączenie z komputerem nie pokazano jako urządzenie na mnie w ciągu 3 miesięcy. Wsparcie Garmin Aust były fantastyczne, a ja dostałem pełną pełną jednostkę zastępczą w ciągu 5 dni, byłem po prostu rozczarowany, w tym nie powinno się zdarzyć. ale cieszę się, że to zrobiłam, ale nadal w gwarancji chociaż :-) mam nadzieję, że to pomaga, cieszyć się jazdą :-) miałem 500 i zmodernizowałem do 510 8211 510 zamków na zadziwiająco szybko (np. 2 8211 3 sekundy), gdzie 500 potrwa 30 sekund. Muszę zgodzić się z tym (amp DC Rainmakers doskonały) recenzję. Nie ma wystarczającej poprawy, aby uzasadnić uaktualnienie. Brak aktualizacji ANT, brak Bluetooth Smart. Automatyczne przesyłanie: mogę podłączyć urządzenie do mojego komputera po zakończeniu przejażdżki, aby przesłać. Śledzenie na żywo: mogę używać Glympse do tego samego rodzaju, gdy ktoś wie, gdzie mam śledzenie. Pogoda: Jeśli I8217m się zmoczy, wiem, że to deszczuje deszcz :) I8217 będziesz czekał, aż moje 500 umrze, a może wtedy Edge pojawi się 520. Muszę zgodzić się z tym (amp DC Rainmakers doskonały) recenzję. Nie ma wystarczającej poprawy, aby uzasadnić uaktualnienie. Brak aktualizacji ANT, brak Bluetooth Smart. Automatyczne przesyłanie: mogę podłączyć urządzenie do mojego komputera po zakończeniu przejażdżki, aby przesłać. Śledzenie na żywo: mogę używać Glympse do tego samego rodzaju, gdy ktoś wie, gdzie mam śledzenie. Pogoda: Jeśli I8217m się zmoczy, wiem, że to deszczuje deszcz :) I8217 będziesz czekał, aż moje 500 umrze, a może wtedy Edge pojawi się 520. Dziękujemy za wskazówkę na Glympse Neil. Mój jedyny GPS to iPhone 4, ale podobnie jak inni mogą poczekać na następną wersję, zanim zanurzysz nogi w wodociągach 8230 Garmin, aby uzyskać informacje na temat informacji CT Dzięki za napiwek na Glympse Neil. Mój jedyny GPS to iPhone 4, ale podobnie jak inni mogą poczekać na następną wersję zanim zanurzymy nogi w wodach 8230 Garmin, aby uzyskać informacje na temat informacji CT Auto upload jest bezużyteczny dla użytkowników liczników energii. Większość użytkowników PM korzysta z WKO lub Golden Cheetah, które wymagają połączenia USB. Jeśli firma Garmin postanowiła udoskonalić narzędzie analizy Garmin Connect, byłoby to zupełnie inna historia. Pod koniec dnia moja 500 wciąż jest tak niezawodna, jak zawsze. Ale z LiveTrack wszyscy widzą, że spędzam zbyt dużo czasu w Cafe. Co ciekawe, nikt nigdy nie sprawdza integralności danych. W ostatnią niedzielę i drogę prowadziłem Glenvale z Edge 500 i Edge 510 podłączonymi do tego samego miernika mocy. Oba 500 amp 510 zostały ustawione, aby nagrywać co sekundę. Średnia moc obliczona przez Edge 500 283 Watts dla godziny Średnia moc obliczona przez Edge 510 262 Watts w tej samej godzinie Te średnie obliczono za pomocą oprogramowania do analizy na moim komputerze po wyścigu z surowych plików FIT. Dlaczego inne testy Ive run pokazują, że 510 tajemniczo rejestruje niewłaściwą moc przy krótkich czasach (zapis o znanej mocy). Przesłałem nowe oprogramowanie, ten sam problem. Nagranie nieprawidłowych danych sprawia, że ​​inna funkcja jest bezcelowa. Może mam jednorazową złe urządzenie, ale w jakikolwiek sposób wątpię. Nie ma innego Harry'ego. Wydaje się, że jest też znanym problemem na forach. Sądziłem, że nie będę w pobliżu tych nowych jednostek, dopóki ten problem nie zostanie posortowany. FYI Początkowo myślałem, że to był mój licznik energii, ale I8217ve od tego testu używał 2 różnych Quarqs. 500 działa dobrze, model 510 ma niewielkie straty mocy. to samo 15w mocy diff tylko w 5 min wysiłku z nowym garminem 510. dość rozczarowanie, a także ant wycofuje się, podobnie jak HR. wyłącz je ponownie, a następnie wraca. świetna koncepcja, ale kilka błędów w chwili obecnej nawet przy aktualizacji Wystarczyło, że moje wadliwe 500 zostało wymienione w ramach gwarancji, a ponieważ zostały one zastąpione nowym urządzeniem, zapytałem, czy mogę zapłacić różnicę i uzyskać 510 zamiast tego. Powiedzieli nie. Wygląda na to, że mógłbym uniknąć kuli, którą bym powiedziała, że ​​unikniesz kuli. Zdobyłbyś punkt, jeśli otrzymasz 510 jako zamiennik. funkcja LiveTrack wydaje się używać urządzenia Garmin jako klienta 8216thin client8217 8211, tzn. po prostu pobiera ślad GPS i robi wszystko inne za pomocą aplikacji smartfona. z uwagi na to, że istnieją alternatywne źródła sygnału GPS, w tym samo inteligentny telefon, urządzenie Garmin doesn8217t wydaje się dodawać wiele wartości lub jest szczególnie potrzebne w tej funkcji (inne niż te, które firma Garmin opracowała jako hak za popieranie sprzedaży 510). Naprawdę nie mówiłeś o automatycznej synchronizacji z Garmin Connect, możesz połączyć to z usługą chmurową w Garminsync, która automatycznie zsynchronizuje konto Garmin Connect z kontem Strava. Co robi w ciągu 15 minut, jeśli zalogujesz się na garmin, połączyć się i zmienić nazwę, lub w ciągu około 30 min przy domyślnej nazwie. Te tylko błąd polega na tym, że nie możesz zmienić nazwy na urządzenie garmin APP Teraz muszę tylko podłączyć Garmin raz lub dwa razy w tygodniu, aby ładować. Mogę ruszyć się z rudą, popędzić do domu i popatrzeć na moje dane z kawą bez konieczności wkładania się i synchronizowania. Kocham to Po kilku tygodniach korzystania z niego, interfejs jest trochę bardziej skomplikowany, a ekran dotykowy jest całkiem czuły, mogę też powiedzieć, że używając tego nowego ekranu doesn8217t wydaje się być dobry, gdy jest zakurzony, wydaje się, że przykleja się do ekranu więcej i plama. Szybkość połączenia z satelitami jest znacznie lepsza i była prawdziwym błędem dla mnie na krawędzi500, zajmując maksymalnie pięć minut. Zgodzić się. I haven8217t miał 500, ale używać prekursora 210 zegarek do biegania, co jest bardzo frustrujące czeka na satelity na 5 minut, kiedy jesteś czas ubogich. Niedawno kupiłem model 510 i kocham bardzo szybki glasnoss sat8282 inne funkcje są nieco dziwaczne, tzn. Wirtualny partner 8211 czy ktoś naprawdę potrzebuje lub używa go Kursy są nieco clunky, a czasami trudne do naśladowania na ekranie. Udoskonaleniami dla kopalni byłoby lepsze odwzorowanie, automatyczne przesyłanie do stravy. Jeśli jednak potrzebujesz komputera z GPS i podrzucasz 500 lub 510, zdecydowanie pójdę na 510 bez żadnego innego powodu, że łączność satelitarna, zwłaszcza jeśli ma małą lub żadną różnicę cenową. Wiem, że nie jest to pogłębiona recenzja, ale jest kilka pytań najbardziej zainteresowanych. Czy ekran dotykowy działa w rękawicach zimowych Czym jest żywotność baterii w porównaniu do 500 Czy istnieją jakieś funkcje inne niż LiveTrack? Warto zauważyć Upsizing form czynnikiem jest minus w mojej książce. LiveTrack wygląda jak nowość i jak zauważyłem duży odpływ akumulatora. Szczęśliwie trzymać się mojego 500, dopóki nie umrze. 8211 Żywotność baterii jest reklamowana na 20 godzin, w porównaniu z 18 godzin dla Edge 500: dcrainmakerproduct-comparison-calculatorcomparisonyes038ids5907,3071,5900,3073,3086,3074,5900,3089,3100 To wydaje się prawdą, na podstawie przejażdżki I8217ve zrobione z tym. Mam nadzieję, że to pomoże. ) DC Rainmaker sprawia, że ​​wydaje się, że jeśli szukasz zakupu 500 lub 510, lepiej byłoby przejść z 500. Jakie są Twoje myśli Live Track isn8217t funkcja I8217m naprawdę zainteresowany, ponieważ tylko jeden, który jest zainteresowany gdzie jestem żona, a ona może używać 8220find mój iPhone8221 bez odsączania baterii robi Bluetooth hookup. To też było moje pierwsze wrażenie, Dan. Ale nawet przy obniżaniu cen Edge 500 jest znacznie tańszy niż model 510 (bikeforce. aubrowsequerygarmin). W rzeczywistości, jeśli masz głowicę sam, 510 jest taka sama cena jak 500 w Bike Force (299). Może i dostać 510, jeśli that8217s przypadku. 510 jest wtedy. Dziękuję, że mam problem z tak zwanym 8216improvement8217. Ja don8217 wiem o każdym cyklu poprawy, gdy rzeczy stają się większe i cięższe. Wiem, że gramy gramy, ale wydaje się sensowne. Jako stosunkowo poważny jeździec mój 500 to idealny kształt. I don8217t chce większego egzemplarza na moim rowerze, a nie jest to cecha wymagająca najmniejszego zmuszenia do uaktualnienia. Wygląda na to, że dział marketingu Garmin jest zbyt duży w procesie projektowania, a nie sportowców. Ja obecnie posiadam 500 i ja wouldn8217t zastąpić to 510. Droższe, kilka dodatkowych funkcji I don8217t potrzebują, większe, które nie potrzebuję Don8217t lub chcesz i doesn8217t nagrywania mocy jak dokładnie. Jedyną rzeczą, jaką zrobili, jest to, że wszystko jest czarne. Ja obecnie posiadam 500 i ja wouldn8217t zastąpić to 510. Droższe, kilka dodatkowych funkcji I don8217t potrzebują, większe, które nie potrzebuję Don8217t lub chcesz i doesn8217t nagrywania mocy jak dokładnie. Jedyną rzeczą, jaką zrobili, jest to, że wszystko jest czarne. Ja obecnie posiadam 500 i ja wouldn8217t zastąpić to 510. Droższe, kilka dodatkowych funkcji I don8217t potrzebują, większe, które nie potrzebuję Don8217t lub chcesz i doesn8217t nagrywania mocy jak dokładnie. Jedyną rzeczą, jaką zrobili, jest to, że wszystko jest czarne. Już możesz użyć aplikacji, która pochodzi z telefonu iPhone, aby śledzić inne osoby, np. 8220find my friends8221. I8217m całkiem pewien, że na tym etapie I8217d nie mają zainteresowania tą częścią 510.Locking na satelity byłoby pozytywne w ciągu 500. Mam zarówno 500800, a ja uwielbiam 800 i nie ma potrzeby modernizacji. Opóźnienie zbierania satelitów na 500 może być ustalone, jeśli prześlesz wszystkie czynności, a następnie usuń stare pliki do jazdy poza telefonem komórkowym. Przyspiesza stertę ZAPRASZAM DO WELOCLUB ZAPRASZAMY DO PRACOWNIKÓW VELOCLUB DOSTARCZAMY PODSTAWY POMOC ZAPOZNAĆ SIĘ DO KORZYSTANIA Z DOŚWIADCZENIEM W VELOCLUB INSIDER VeloClub Insider to ekskluzywne członkostwo, które zyskuje pierwszy dostęp do naszych najlepszych opowieści, wyłącznej zawartości udostępnianej dla Ciebie, jak również przejażdżki, plany treningowe, pro-oferty i wiele innych, które łączą Cię z podobną wspinaczką miłośników jazdy na rowerze. - Wyłączna treść - Pro-oferty - Zestaw ekskluzywny - Plany szkoleniowe - Bądź częścią globalnej społeczności Przyłącz się do jazdy. Uaktualnij aktualizację swojego członkostwa w VELOCLUB. Teraz, aby zebrać szczegóły płatności i jesteś w DZIĘKU WSPÓŁPRACY Chciałbyś zobaczyć się na bieżąco lub online Wkrótce się komunikuj, aby wkrótce dostarczyć korzyści członkostwa. Garmin 510 vs. 500 dokładności GPS speeddistance Jest to skomplikowane. W szczególności, co odróżnia się od dokładności Kiedy połączysz się z PM, 500 zapisuje dane co sekundę, co będzie bardziej dokładne, zwłaszcza na kręconych ścieżkach, niż inteligentne nagrywanie, które używa, gdy nie jest powiązane z PM. Ogólnie rzecz biorąc, czujniki kół zapewniają rozdzielczość w odległości 2 m, większą dokładność w przypadku trudnych ścieżek i lepszą funkcję automatycznego wstrzymania. bo to ja się kręcę. Jeśli nie masz czujnika koła, urządzenie GPS nie będzie dało bardzo dokładnych odczytów prędkości. Trzeba pamiętać, kiedy korzystasz z GPS, uzyskując informacje z unijnego kosmosu nad wieloma kilometrami. Fakt, że model 510 wykorzystuje glonass nie czyni go bardziej dokładnym, zapewnia jedynie dodatkowe połączenie. Lubię jeździć moim rowerem. Lance Armstrong - ma też matematyczny problem z użyciem GPS do pomiaru prędkości. GPS nie robi szybkości, znajduje pozycję. Prędkość jest pochodną pozycji, ale gdy zaczniesz wykonywać takie operacje, jak na danych z pewnym hałasem, rzeczy gorsze i gorsze. Czujnik koła zmierza znacznie szybciej. Dzięki. Rozumiem, że GPS ma swoje granice. Byłem bardzo zadowolony z dokładności prędkości i dokładności odległości, w połączeniu z czujnikiem kadencji. Bez tego czujnika wydaje się, że dokładność spadnie znacznie. Zastanawiam się, czy 510 może być trochę lepiej brzmi jak może być, ale nadal nie był tak dokładny, jak metoda sensormagnet koła. Odległość jest mierzona przez dane GPS. Jedyną rzeczą, jaką daje czujnik kół, są dane z prędkością na żywo dla Twojego wyświetlacza. Więc kiedy przesyłasz rzeczy do komputera, nie korzystasz z informacji o szybkości, jaką dał Ci z czujnika, wszystkie informacje o GPS. Lubię jeździć moim rowerem. Lance Armstrong - Garmin często autokalibruje czujnik koła z danymi GPS. Z dużym zbiorem danych powinno to być dość dokładne. Który strumień danych jest używany przez szybkość raportowania oprogramowania później różni się. Plik powinien mieć zarówno pozycję, jak i szybkość, dzięki czemu oprogramowanie może używać zarówno zgłaszanych szybkości, jak i ponownego obliczenia z pozycji. Mamy nadzieję, że to zostanie udokumentowane gdzieś. Myślę, że zarówno Garmin Connect, jak i Strava korzystają z nagranej szybkości, gdy są dostępne. Czujnik koła, dobrze skalibrowany, byłby całkiem dobry dla prędkości i dystansu. Używam modelu 510. Mam czujniki na moim rowerze, ale nie mam na rowerze treningowym. I find the tracking to be very accurate, and the speed, I dont notice. My average speed on two identical routes, using the different bikes, has been very close. I dont believe Ive notices much of a difference in the data when riding. Maybe the non-sensor speed is less accurate, but honestly. I dont notice. Im primarily concerned with distance tracking and average speed over the entire route, and they are very close. tek-kneescycling Thoroughbred heart, in a Clydesdale body. RUSA 8931 UMCA 8552BikeRadars sister publications include four of the worlds best cycling magazines: Procycling brings you the colour, action and drama of the worlds most spectacular sport in a glossy and dynamic magazine. Its the authoritative, worldwide voice of international professional road racing, distributed in every country where there are English-speaking fans. With exclusive features and spectacular photography, Procycling brings to life the complexities, rivalries and hardships of the European professional scene. Cycling Plus is the manual for the modern road cyclist. Whether youre cycling weekly, an occasional new rider or a Tour de France fan youll find everything you need. Every issue is packed with expert reviews of the latest road bikes and gear, inspirational routes and rides, evocative features that take you inside every aspect of cycling and unmatched nutrition, fitness and training advice. What Mountain Bike is the magazine that gets to the heart of what matters in mountain biking. Whether its new bikes, fresh kit, inspiring photography or the low down on the latest trail developments, What Mountain Bike has something for every rider. Our team cuts through jargon and marketing spin to tell you what you need to know, with honest, informed opinions and a wealth of experience. Mountain Biking UK celebrates everything that is great about mountain biking, enabling people of all abilities and ages to have a better time on their bike. MBUK brings you all the latest news, coolest kit, plus exclusive info on the newest and best bikes that you can buy. Garmin Edge 510 GPS cycle computer review pound249.99 A powerful and user-friendly GPS-enabled computer, but it wont replace the venerable Edge 500 The new Garmin Edge 510 isnt so much a step up from the likable Edge 500 as it is a lite version of the Edge 800 and new Edge 810 . While lacking that flagships mapping and navigational functions, the new mid-sized Edge 510 adds a full-color touchscreen, a major satellite system upgrade, a complete redesign of the interface, and a slick smartphone connectivity package that can not only upload your rides when youre done but even download critical alerts while youre on the go. Watch the video below for our review of the Garmin 510: We are having trouble displaying this video Features and design Size-wise, the new garmin edge 510 is bigger than the tidy edge 500 but still smaller than the edge 800810: size-wise, the new garmin edge 510 is bigger than the tidy edge 500 but still smaller than the edge 800810 Garmin Edge 500, 510 and 800 size comparison Theres no mistaking the Edge 510s bigger form factor and slightly increased heft over the Edge 500, weighing in at 80g and measuring 85x52x24mm versus the 500s trimmer 58g, 69x48x22mm body. Adding to the visual heft is the 510s squared-off case as compared to the 500s more gently rounded design. While bigger and heavier, the Edge 510 also includes a full-color LCD screen that measures 57mm diagonally to the 500s 45mm monochrome unit. As Garmin has moved to a touchscreen interface, too, the Edge 510 also does away with most of the 500s physical buttons, leaving just three behind: power on the upper left side (which also pulls up the screen lock and brightness functions), and the lap and startstop triggers at the bottom of the face of the unit. The back of the garmin edge 510 features a rubber cover for the mini-usb port plus a new tether loop for added security. the back of the garmin edge 510 features a rubber cover for the mini-usb port plus a new tether loop for added security. The back of the 510 features a rubber cover for the mini USB port As before, the back of the Edge 510 features a covered port for the mini USB plug and Garmins now-standard quarter-turn mount interface. The new case also adds a tether loop for riders concerned about the computer popping off of the mount during a crash. Interface and performance The Edge 510 isnt a huge departure from the 500 in terms of the data thats collected. But how that data is presented and organized is a major change from before. Previously, Garmin designed all of its Edge computers to be present the same information regardless of discipline. In other words ndash unless you were to laboriously configure everything manually each time ndash a road century, trail ride, cyclocross race, downhill session, or your everyday commute would all display the same data screens. Sure, you could select different bikes (only after digging through several menu layers) but that was only to track total mileage and adjust wireless accessory settings. Users can enter in bike types at will and theyre easily selected at startup. users can enter in bike types at will and theyre easily selected at startup. Users can enter in bike types at will and theyre easily selected at startup The Edge 510, on the other hand, now allows users to predefine up to ten bike types and five associated sub-categories (up from three bikes and no sub-categories on the 500), each with its own customizable selection of data screens ndash ROADgtTRAINING, CROSSgtRACE, TRAILgtRIDE, and so on. For each sub-category you can have up to five screens of data with 10 fields each (up from three on the 500), as well as workout, map (just a GPS trace) course, elevation and virtual partner screens. We could configure it to see elevation and percent grade information for general road riding but not during cross races, where we prioritized heart rate and time. Similarly, if we wanted to use it for time trialling then we could set up a configuration with key power outputs (for example, 3 sec, 30 sec and average power), as well as time, distance and speed. The garmin edge 500 can display a maximum of eight data fields but the edge 510s larger screen will fit up to ten. the garmin edge 500 can display a maximum of eight data fields but the edge 510s larger screen will fit up to ten. The 500 can display a maximum of eight data fields but the 510s larger screen fits up to 10 As before, each category can also be configured with associated ANT wireless accessories, such as power meters, heart rate straps, and speedcadence sensors. There is still a substantial amount of initial configuring to do compounded by however many categories you desire, but at least now you only have to configure everything once. At startup, you simply select your bike and ride type, tap RIDE, and head off. Once youre done, the Edge 510 even offers a bit of supportive feedback, indicating personal records and similar notes based on stored ride history. We have mixed opinions on Garmins switch to a touchscreen interface, but on the whole our experiences have generally been positive. The screen is reasonably responsive ndash even with gloved hands or when wet ndash and we found it easier to select screens using a quick swipe than we did with the Edge 500s smaller side-mounted buttons. There are times when you need to single - or double-tap the screen, though, and here the Edge 510 is more finicky, requiring a firmer stab as opposed to a quick touch as is needed on an iPhone or Android mobile phone. Double-tapping the screen during a ride brings up the main menu, plus temperature, battery charge, and the time of day up above. double-tapping the screen during a ride brings up the main menu, plus temperature, battery charge, and the time of day up above. Double-tapping the screen during a ride brings up the main menu Were happy that Garmin has moved to a more upscale color display but unfortunately, the contrast isnt as good as the Edge 500s impressively sharp monochrome panel. Despite multiple setting variations, we also found it the new 510 tough to read in very bright sunlight. Our testers noted a few bugs, too, although in fairness weve been playing with pre-production samples. A spotty power meter readout was corrected with a software update, we noticed an occasional mixing of metric and statute units, and we also found the Edge 510 to struggle a bit with accurate altimeter readings when it was very wet outside ndash something that can be corrected after the fact through Garmins online database. Otherwise, our test units have been stable and reliable. One undeniable improvement is how quickly the 510 connects to orbiting satellites. While the 500 relies only on traditional GPS, the 510 supplements that with Russias GLONASS satellite network. The end result is far speedier satellite locks and better reliability in areas with spotty line-of-sight. We consistently established a satellite lock in about 14 seconds when outdoors ndash just a few seconds quicker than with a 500. More impressively, that time barely crept up while we were indoors next to a window, while the 500 took as much as three times longer and occasionally struggled to locate us at all. Despite the bigger, full-color screen, Garmin says the Edge 510 will run for two hours longer than the 500. Garmin claims up to 20 hours of run time but we consistently got 16 hours ndash roughly the same as our long-term 500. Thatrsquos with a fair bit of swiping and use of the backlight during a ride, which is going to eat into the run time. The garminconnect mobile app is well done and easy to navigate. the garminconnect mobile app is well done and easy to navigate. The Garmin Connect mobile app is well done and easy to navigate The other major hardware upgrade on the Edge 510 is the addition of a dual band ANTBluetooth wireless chip that allows you to connect the device with both iOS and Android phones using Garmins own Garmin Connect mobile app. Pairing the two devices is straightforward. One offshoot of this expanded capability is exactly what many of us expected: once youre done with your ride, and if youve set it to do so, the app will automatically upload the file wirelessly to your Garmin Connect online account. Unfortunately, this only transfers the data, so you still have to log on to a proper computer or tablet to edit ride titles and insert notes ndash not a huge issue as you have to plug in somewhere to recharge the battery anyway. Garmin has wisely integrated social media into the wireless upload, too. Once the data has been transferred from the Edge to your phone ndash which happens reasonably quickly ndash you can quickly share that ride via Facebook and Twitter, or just send it directly through email or SMS. The new livetrack feature provides invited recipients (or your facebook friends and twitter followers) with your location and speed once youve started a ride. the new livetrack feature provides invited recipients (or your facebook friends and twitter followers) with your location and speed once youve started a ride. LiveTrack provides recipients (or Facebook friends and Twitter followers) with data A new LiveTrack feature shares your ride progress in almost real time. Data transfers at regular intervals from the Edge unit to a connected smartphone, which then relays it to selected recipients ndash or to all of your Facebook friends or Twitter followers. This should be a boon for solo riders who would like to reassure loved ones that theyre safe, or even racers who want to transmit their progress to fans during an event. Its not thrilling to watch if youre on the other end (This is about as much fun as watching paint dry, said BikeRadar technical writer Josh Patterson) but its useful information nonetheless. The following video more or less shows this, as members of the Garmin-Sharp-Barracuda team get out on the road to join their teammates. Its nicely done. Garmin presents -- the edge. let others follow Garmin Presents -- The Edge. Let others follow That wireless communication goes the other way, too. You can search courses and routes on the enormous Garmin Connect online database through your phone, download them wirelessly to the Edge, and then follow that route with the added motivation of a virtual partner so you know if youre on pace with whomever created the route. This is all in theory, though ndash so far, weve been testing our 510 units prior to the official app release, so stay tuned for an update later on. One particularly slick feature is the integrated weather service, which not only pulls up the forecast for your location but will send alerts directly to the edge 510 in the event of an incoming storm. one particularly slick feature is the integrated weather service, which not only pulls up the forecast for your location but will send alerts directly to the edge 510 in the event of an incoming storm. Integrated weather alert One particularly slick feature is the automatic weather alert system, which can be especially useful for riders embarking on an epic day or in mountainous regions where a nasty front can come in quickly. According to Garmin PR man Justin McCarthy, the system will send an alert directly to your connected Edge 510 display if a weather event is predicted within a three-hour window. Again, we didnrsquot have a chance to test this feature, as no adverse weather events occurred during our initial trial period. While all of this is rather neat, one obvious question remains: if you have to have a connected smartphone with you to use all of these enhanced features, why not just use your phone for GPS For one, using the GPS feature on your phone devours battery life, while mirroring information back and forth via Bluetooth is far more energy efficient. In addition, many riders arent comfortable mounting a phone to their handlebar, where its not only visually bulky but also subject to damage. Make no mistake ndash we love cycling-specific apps ndash but this seems to like a better solution for serious cyclists. Supporting software and hardware The new garmin outfront mount is the long anticipated version to go up against third party competitors such as from tate labs and k-edge. the new garmin outfront mount is the long anticipated version to go up against third party competitors such as from tate labs and k-edge. The OutFront mount is the long anticipated Garmin competitor for Tate Labs and K-Edge Accompanying the new Edge 510 is Garmins long awaited entry to the forward-located computer mount market. Simply called the OutFront, Garmins version is made of molded plastic with a hinged clamp, rubber inserts for both 31.8mm and 26.0mm-diameter handlebars, and a quarter-turn interface that can be rotated 90 degrees for use with Garmins outdoor GPS units. As with other widgets of this type, were happy with the improved visibility compared to a stem mount, but given that Garmins version isnt any cheaper we cant help but be a little disappointed. The spindly mast is a little flexy, its tricky to get the narrow clamp mounted perfectly square on the handlebar, and, most irritatingly, the mount itself sits off-axis so the computer is slightly rotated. The new Garmin Edge 510 isnt exactly the comprehensive overhaul some people were expecting, and aside from the connectivity aspects we dont see much reason for current Edge 500 owners to switch unless theyre regularly moving the unit between multiple bikes and really want different screens for each. Were also a little disappointed in the touchscreens legibility in bright sunlight. Even so, owners of older Garmin units ndash or GPS holdouts who havent quite taken the plunge ndash will find a lot to like here, particularly if the current 500 seemed too minimal and the Edge 800 too excessive. At UKpound249 US329.99 for the basic unit plus handlebar mount (add an extra pound50 for heart rate strap, cadence sensor and OutFront mount) the 510 fills a big pricing hole in the current lineup, and despite a few minor bugs we anticipate Garmin is going to sell an awful lot of them. Related Links Technical Editor, US James started as a roadie in 1990 with his high school team but switched to dirt in 1994 and has enjoyed both ever since. Anything that comes through his hands is bound to be taken apart, and those hands still sometimes smell like fork oil even though he retired from shop life in 2007. He prefers manual over automatic, fizzy over still, and the right way over the easy way. Age: 40 Height: 173cm 58quot Weight: 70kg 154lb Discipline: Mountain, road, cyclocross Preferred Terrain: Up in the Colorado high-country where the singletrack is still single, the dirt is still brown, and the aspens are in full bloom. Also, those perfect stretches of pavement where the road snakes across the mountainside like an artists paintbrush. Beer of Choice: Mexican Coke Location: Boulder, Colorado, USA

1 comment:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    ReplyDelete